Veelgestelde vragen
Volg de volgende stappen tot jouw probleem is opgelost:
Optie 1 - herstarten
Als het programma niet werkt, probeer dan je computer te herstarten. Dit helpt vaak bij het oplossen van je probleem.
Optie 2 - refresh
Is het nog niet opgelost? Mogelijk is de pagina niet goed geladen en moet je `javascript library` ververst worden.
- Voor Apple-gebruikers:
Klik op het vernieuwingspictogram in de adresbalk (cirkel met een pijl erin) of gebruik de sneltoets `command + R`. - Voor Microsoft-gebruikers:
Klik op het vernieuwingspictogram in de adresbalk (cirkel met een pijl erin) of gebruik de sneltoets `CTR +R` of `CTRL + F5`, afhankelijk van je browser.
Optie 3 - snelle browser scan
Je kunt een
snelle browser scan
doen. Het resultaat wordt in het Engels gegeven.
Optie 4 - nieuwste versie van je webbrowser
Het gebruik van de nieuwste versie van je
internetbrowser verbetert de prestaties, waardoor webpagina`s sneller laden en je een vlottere surfervaring
hebt.
Download hier de nieuwste versie van je browser:
Firefox of
Chrome of
Microsoft Edge.
Optie 5 - Firefox of Chrome
Als bovenstaande niet helpt, dan raad ik je aan om naast je huidige
internet browser - bij de meeste mensen is dat Microsoft Edge - een tweede stabielere en veelgebruikte browser
te installeren, zoals Firefox of
Chrome.
Nadat je deze hebt gedownload, sluit je je computer af en start je hem opnieuw op.
Als je niet kunt inloggen, kan dat komen doordat:
- je een typefout hebt gemaakt in het veld `e-mailadres`.
- je een typefout hebt gemaakt in het veld `wachtwoord`.
- je het verkeerde e-mailadres gebruikt waarmee je je hebt aangemeld.
- je Caps Lock per ongeluk aan staat.
- je je wachtwoord niet meer weet.
Om ervoor te zorgen dat er geen typefouten in je wachtwoord zitten, is het slim om het eerst ergens anders te typen waar je het kunt zien. Kopieer en plak het vervolgens in het wachtwoordveld.
Als je je wachtwoord niet meer weet, kun je een nieuw wachtwoord aanvragen:
- Klik rechtsboven in op `mijn dashboard`.
- Klik op `inloggegevens vergeten? klik hier`
Als je na een paar minuten nog steeds geen wachtwoord hebt ontvangen, kijk dan even in je spammap. Het kan zijn dat het bericht daar terecht is gekomen.
Bij de getoonde voorrangssituaties moet je op de verkeersdeelnemers klikken in de volgorde die jij denkt dat correct is.
Het lijkt erop dat de pagina niet goed is geladen. Probeer de pagina te herladen:
- Voor Apple-gebruikers:
Klik op het vernieuwingspictogram in de adresbalk (cirkel met een pijl erin) of gebruik de sneltoets `command + R`. - Voor Microsoft-gebruikers:
Klik op het vernieuwingspictogram in de adresbalk (cirkel met een pijl erin) of gebruik de sneltoets `CTR +R` of `CTRL + F5`, afhankelijk van je browser.
Dit probleem kan worden veroorzaakt door de instellingen van je beeldscherm. Volg deze stappen om het op te lossen:
Optie 1
Gebruik de toetscombinatie CTRL+0 door de CTRL-toets ingedrukt te houden en op het cijfer 0 te drukken.
Optie 2
- Ga naar de pagina waarop de tekst niet volledig wordt weergegeven en plaats je cursor erop.
- Klik met de rechtermuisknop en selecteer `Uitzoomen`.
- Als je geen rechtermuisknop hebt, kijk dan in het menu onder bijvoorbeeld `Beeld` of `View` en zoek naar een zoominstelling.
- Soms wordt het zoompercentage ook onderaan het beeld weergegeven. Zorg ervoor dat dit percentage op 100% staat.
Op deze manier zou de tekst volledig zichtbaar moeten worden.
Je kunt de TET® online theoriecursus voor het CBR theorie-examen op elk apparaat met een internetverbinding volgen.
Bij je aanmelding bepaal je hoelang je toegang wilt. Zodra je inlogt en naar de pagina `Mijn dashboard` gaat, kun je zien tot welke datum je toegang hebt.
Je kunt je toegangstijd verlengen op de `Toegang verlengen` pagina. Na het verlengen kun je direct weer aan de slag.
Als je je e-mailadres wilt wijzigen, kun je dat doen door in te loggen en naar de pagina `Persoonlijke gegevens` te gaan. Daar kun je het e-mailadres aanpassen naar het nieuwe e-mailadres. Bij de volgende keer dat je wilt inloggen, dien je het nieuwe e-mailadres te gebruiken in combinatie met het gebruikelijke wachtwoord.
Binnen een bedenktijd van 14 dagen na inschrijving kun je opzeggen, op voorwaarde dat je nog niet bent begonnen met de online cursus en/of proefexamens. Om op te zeggen, klik je op tet.nl/service/opzeggen De terugbetaling wordt zo snel mogelijk, maar uiterlijk binnen 14 dagen na ontvangst van de opzegging, verwerkt.
Je doorloopt de volgende stappen:
- Je kiest het voertuig waarvoor je theorie-examen gaat doen: motor, scooter of auto.
- Je kiest met welk TET® pakket je je wilt voorbereiden op het theorie-examen.
- We vragen om de noodzakelijke persoonlijke gegevens voor de digitale levering.
- Je kunt veilig betalen via onze betalingsprovider.
- Je kunt direct starten!
We maken gebruik van de betalingsprovider Pay.nl, waardoor je kunt kiezen uit verschillende betaalmethoden: iDeal, Visa, Mastercard, PayPal.
Bij aankoop van al onze producten is de wettelijke garantie van toepassing. Dit betekent dat je gedurende 14 dagen na aankoop het recht hebt om je aankoop te herroepen (bedenktijd), maar dit geldt uitsluitend als je nog niet bent gestart met de online cursus en/of proefexamens.